Monday 21 January 2013

Tulisan

Masa aku sekolah rendah dulu aku ada sorang kawan. Dia duduk sebelah aku. Cara dia menulis memang lain macam. Kalau setakat tulisan buruk dah terlalu mainstream.

Dulu dia nie selekeh-selekeh gitu gelap sikit. Cuma tak sangka yang dia ni boleh jadi model. Terkezut masa aku tau tu. Nama dia Nadzirah. Tapi dia naik jadi model masa sekolah menengah, nama glemer Kelly. Aku ingat lagi budak-budak nie kutuk nama kelly dia masa dalam bas sekolah. Aku pun ye kan sebab tak sangka wei cantik giler dia sekarang sebab aku tak tengok lagi masa dia dah besar, yang aku ingat muka dia masa sekolah rendah. Dia sekolah menengah bukan ngan aku sekali, dia pindah masa form 1.

Ok habis panjang intro aku. Meh meh aku tunjuk cara penulisan beliau.

MUNGKIN    DI    SINI     KITAKAN     TERPISAH    KENANGAN 
BERSAMA    TAKKAN      KU     LUPA

Paham?? tak paham?? Lempang paham?? Dia punya tulisan, space jauh gila. Aku tak ada idea nak buat ayat apa, aku buat la lirik. Jangan ingat dia tulis lirik lak. Ini contoh aja. Cikgu tegur banyak kali, tapi maybe tu memang habit dia. Aku kengkadang orang lain duk salin apa yang cikgu tulis, aku perhati dia tulis. Nampak tak penangan tulisan luar biasa. HAHA

p/s: Rindu zaman sekolah Convent.

No comments:

Post a Comment