Wednesday 16 January 2013

Birthday Party

Haaaaa terkejut tak?? terkejut tak dengan title kita tu??? *Lempang muka sendiri*. Aku still ingat lagi sampai sekarang aku pernak pergi besday party seorang kawan aku nama dia Debra Chua. Aku menangis-nangis merayu dengan mak aku nak pergi besday party tu. Masa tu kalau tak silap masa aku dengan dia darjah 3. Nasib baik mak aku bagi. Mak aku la pergi hantar. Masa sampai tu terus makan. Hek eleh makan je tau, tengok badan la.

Lepas tu mak dia ada arrange game sikit, main la jugak tapi aku tak enjoy game sangat sebab aku rasa macam sensorang tapi gelaknya tak hengat tengok dia orang main. Apa pun tetap happy sebab dapat merasa pergi besday party. Hehehehe. Yang buat aku terkilannya, kalau tak silap aku mak dia letap peha ayam bakar lebih kurang macam tu la dalam berebut boleh pulak aku tertinggal tak dapat la ayam tu. Sedih je rupa.

Tetiba mak aku datang nak amek aku. Aku cakap la tak habis lagi, mak aku paksa jugak balik. Sedih masa tu sebab tak dapat join sampai habis. Yang aku suka pasal debra nie, dia pandai melukis. Kalau kelas pendidikan seni je, mesti aku pergi tengok dia punya lukisan. Superb beb. Aku ni ada la gak mencuba nak melukis lawa-lawa tapi mesti failed. Dasar tak ada bakat.

Sampai 1 tahap tu aku ada kerja sekolah yang memerlukan untuk melukis. Aku pun mintak tolong bapak aku. "Abah, tolong lukiskan ni kita tak pandai lukis la" Bapak aku menyentapkan jiwa aku nie " Nie sape yang pergi sekolah? Abah ke kamu?". terus sentap lukis ala kadar je janji ada rupa.

p/s: Sampai sekarang masih tak pandai melukis.

No comments:

Post a Comment